2009-07-05

Utrensning av pärlor

I och med flytten för drygt en månad sedan har jag insett att jag har väldigt mycket material som jag inte längre använder. Därför håller jag på med en storrensning, nedan hittar du sådant jag hittills rensat ur. Kanske du hittar något intressant?

Snäckskalsmix90 gram blandade snäckskalspärlor - 30 kr (1 st kvar)

***

Closionnemix
90 gram blandade cloisonnepärlor och berlocker - 90 kr (0 st kvar)
OBS! Vissa av dessa är 2'a sortering.


***


Berlockmix
90 gram blandade berlocker, nickelfri metall - 90 kr (0 st kvar)

***

Sötvattensmix
90 gram blandade sötvattenspärlor - 55 kr (0 st kvar)

***

Halvädelstenschipsmix
240 gram blandade chips av halvädelsten - 60 kr (0 st kvar)

***

Låsmix
90 gram blandade lås, nickelfri metall - 90 kr (0 st kvar)

***

Glaspärlemix
485 gram blandade glaspärlor - 120 kr (0 st kvar)
Obs! Vissa av dessa är 2'a sortering
.

Vid intresse är du välkommen att maila mig på info@smyckorama.se, skriv vilka mixer du vill ha och hur många.
Frakt tillkommer på alla priser enligt postens portotabell.
Förskottsbetalning till plusgiro.
Antal senast uppdaterat 22/11-09.

Jag har även lagt ut några pärlmixar med halvädelstenar och sötvattenspärlor på etsy, dit kommer du genom att klicka
här.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig söndag!
Linda
smyckorama.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar