2009-08-03

Över 1000 besök! Firas genom utlottning av presentkort :)

Idag har antalet besökare i Smyckorama-bloggen överstigit 1000 stycken, vilket vi firar genom att lotta ut ett st presentkort på 20 USdollar att handla för i min webshop!

Tävla genom att skriva en kommentar till detta inlägg om vilket smycke du gillar bäst av de som finns i webshopen och varför du gillar just det smycket.

Vinnaren lottas bland de kommentarer som kommit in senast den 9 augusti.
OBS! endast ett svar per tävlande. Glöm inte skriva din emailadress så att du går att nå om du vinner.

Lycka till!
Linda

15 kommentarer:

  1. Jens Hendar2009-08-03 16:57

    Jag gillar ringen "Magic ring - R001" bäst, och det är inte enbart pga av namnet, haha.
    Jag tycker verkligen att den ser ut som en magisk ring. Lite gammaldags med guld-"snörena" på stenen och en fin färg. Sen är det vackert också att det är pärlor som utgör själva ringen.

    Mm, så detta är mitt bidrag. *hoppas*
    Email: mooz_8@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Linda Kristoffersson2009-08-03 20:10

    Jag gillar ringen gjorde av lera, för ibland kan jag känna mig lite som en lerklump och om jag då får ta på mig smycken som är så fina som den lilla silvriga-ringen är det som att jag förvandlas från en lerklump till en vacker skulptur.

    Jag älskar verkligen allt i shoppen Linda, du är så fantastiskt och detta är inte fjäsk, för övrigt, utan jag tycker verkligen det! :D

    /Linda poisson_33@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej Linda,
    Svårt att välja bara en sak... Efter en stunds funderingar: jag väljer ut de gröna delikata örhängena. För att de är både tjusiga och kaxiga. :-)

    Kramar mamma
    mikumaria(at)gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är sjukt tråkig med smycken och använder bara enkla guldhalsband och armband jag har ärvt, men ibland försöker jag mig på något lite roligare. Därför gillar jag White flower bracelet - AB224 som är tillräckligt enkelt för att jag inte skulle känna mig utklädd (jag är som sagt väldigt sparsmakad med smycken så det säger mer om mig, än om resten av dina smycken, som jag tycker väldigt mycket om, så jag hoppas verkligen att du inte tar illa upp)men samtidigt tillräckligt elegant och vackert nog för att det inte skulle kännas överflödigt eller för banalt.

    SvaraRadera
  5. Tjoho Linda!
    Jag Älskar "Necklace in white - HB911"! Det är romanstiskt, oskuldsfullt och sensuellt på samma gång. Vitt kan man dessutom ha till allt och eftersom halsbandet inkl kedjan är så ljus så "skär" den inte av halsen utan lämnar nacklinjen oberörd... lovely

    SvaraRadera
  6. Mitt självklara val är :White flower bracelet - AB224

    Smycket kan båda klä upp en enkel klänning jag har och ge den lite lyxig känsla och framförallt göra min nya vackra unika siden-kappklänning från Beundra till en riktig pärla!!
    du kan kontakta mig på mail via facebook där vi är kompisar ju om en vinst skulle dyka upp :-)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker den finaste saken är knappen som det står "Hem Ljuva Hem" på. ^^ Den utstrålar så mycket värme och spontanitet.
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag gillar bäst armbandet "Love is all around bracelet" för att jag älskar verkligen hjärtan! Det utstrålar värme, kärlek och ger en obeskrivlig känsla! Tycker detta armbandet var så vackert och det skulle passa perfekt på mig. =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-ett-presentkort-hos.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  9. Helt klart: Delicious green earrings. Jag älskar lagom mycket färger och detta härliga örhängen ser både lagom färgglada ut - samt har en lita udda design som man inte hittar någonannanstans! Schysst!

    SvaraRadera
  10. Delicious green earrings Är riktigt snygga. Snygg design

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag vill självklart vara med även jag också och länkar självklart även vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/presentkort-hos-smyckorama-bloggen.html

    Min favorit är white flower bracelet! Så fint!!

    Håller tummarna! Ha det bra så länge!
    KRAM MALIN (Mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  12. Jag gillar öronhänget med den svarta stenen och döskallen :)
    Jag gillade det bäst eftersom det skulle passa mig perfekt och dessutom är det såpass unikt att ingen annan skulle ha något liknande.

    http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/presentkort-6

    SvaraRadera
  13. jag vill vara med och tävla! har så svårt att välja 1 smycke, så tyvärr kan jag inte svara på frågan.. :( skulle iallafall bli jätteglad om jag vann! kram, och tack för en bra blogg.

    SvaraRadera
  14. jag vill vara med. min favorit är "necklace in white". super fint!

    SvaraRadera
  15. Alla dina smycken är så otroligt vackra och exklusiva att jag knappt ens vågar hoppas på tur. Min favorit är "White flower bracelet - AB224" därför att det är så sagolikt vackert och utstrålar romantik. Det känns som det optimala smycket dagen då jag står brud, trots att det med all säkerhet skulle tittas mer på det lyxiga armbandet än den enkla, släta vigselringen..
    Vänliga hälsningar
    Cecilia - cutest[at]hotmail[punkt]it

    SvaraRadera