2009-01-19

Datakrångel

Eftersom jag tycker det är lite krångligt att jag inte kan fixa allt med webshopparna själv, såsom exempelvis designen, så bestämde jag mig för att jag minsann skulle klara mig själv. Sagt och gjort, i lördags bestämde jag mig för att radera pärlshopen och den gamla Smyckorama-bloggen. Efter att jag tagit bort databaserna och en del mappar via ftp'n så va jag så himla nöjd med att allt funkade som det skulle i smyckeshopen. Ända tills jag provade att logga in i administrationsdelen och jag inte kom in... Gissa om jag fick ont i magen?! Idag har jag dock varit hos Christian på GEF-AB som, med lite hjälp från mitt webhotell Oderland, hjälpte mig att ställa i ordning allt igen. Jag är fantastiskt tacksam för den hjälpen!

Trots datakrångel är jag glad att pärlshopen är borta, och Christian hjälpte mig även att länka om till denna bloggen i stället för den gamla samt med en ny startsida. Så nu ser allt ut som det ska och som jag vill! Välkommen in: www.smyckorama.se

2 kommentarer:

  1. Hej Linda, OOPS! Jag förstå ratt du fick ont i magen, fy vad nervöst! Tur att du fick hjälp av duktiga och snälla C! :-) Nu ser sidan väldigt fin ut när jag kommer in, bra gjort! Kramis mor

    SvaraRadera
  2. Ja, han är en klippa! Kul att du tycker det ser fint ut!

    SvaraRadera