2009-01-11

Ny blogg!

På begäran från människor i min närhet som tycker att jag varit alldeles för dålig på att skriva i mina två tidigare företagsbloggar så gör jag här ett tredje försök. Sedan tidigare har jag alltså två bloggar där jag skriver om mitt företag Smyckorama. Den ena är en strikt företagsblogg som ligger på samma webhotell som hemsidan och den andra ligger hos driftig.nu och har handlat både om mig som person och om mitt företagande...

Varför gör jag då en helt ny blogg nu, kanske du undrar? Svaret är att jag tänkte att det borde vara lättare att sätta igång ordentligt om jag har en helt tom sida att fylla i stället för att försöka väga upp för mitt tidigare dåliga bloggande.

Denna bloggen kommer således handla om mig, mitt företagande och mitt företag. Jag heter Linda och driver sedan sommaren 2006 som sagt företaget Smyckorama, där jag designar unika smycken. Jag har tidigare även haft en pärlshop där jag importerat pärlor och smyckestillbehör från utanför Sverige och sålt vidare till andra pärlare. Pärlshopen stängde jag dock vid årsskiftet 08/09 till förmån för mina studier då jag ska börja läsa Socionomprogrammet vid Göteborgs Universitet nu under våren. Jag har tidigare läst 30hp Genusvetenskap och 60hp Socialantropologi.

Jag hoppas att jag lyckas hålla igång denna bloggen bättre än jag gjort tidigare och att du kommer tycka den är intressant att följa.

Njut av läsningen!
Linda

1 kommentar:

  1. Hej Linda,
    Så kul att exakt i samma sekund som jga pingade mina nya inlägg på Bloggportalen kom Smyckoramabloggen fram som en ny blogg! :-D Magic moment! Vilken bra idé med en sån här ny blogg ;-) Välkommen till nya bloggen!
    Kramis mamma

    SvaraRadera